20 april 2015

Aktivitet!

Måndag all ready!
Var tar veckorna vägen????
Helgen gick så fort, för fort!
Igår söndag var det dax för långpanna igen. Cykelturen blev 10 mil lång. Dom första 5 milen kämpade jag i backe..härlig lutning uppför åsen.
Men det var härligt. klockan var 07:30 när jag hoppade på racern och solen visade sin bästa sida. Ingen trafik, härlig natur och lugnet.
Ja det var underbart!
Känns riktigt riktigt bra att fått ihop en del mil nu. Och jag måste erkänna att det är inte å bra att ha en spetsrumpa som jag har..ajaj på sittbenen. Får se om jag behöver byta sadel eller så..



Ikväll var det running time med TNT. Grymt roligt gäng. Vi har så roligt. Idag var det backträning på schemat. Wow va jobbigt med vad gör det när man har såååå roligt!!!
Ingenting såklart!
Hårdträning två dagar i rad. Men känner inget alls från cyklingen igår vilket är positivt.

Kram på er!!

Inga kommentarer: